کافه آلبالو

مزخرفات من...

کافه آلبالو

مزخرفات من...

این روزا...

این روزا روزای سختیه 

خیلی سخت.... 

دلتنگم برای گذشته ها و روزهای خوب 

و در حال تلاش برای ایجاد ارتباطات جدید  

 

خسته ام 

خسته از همه این ارتباطات ناموفق 

 

 

خیلی کفری ام از خودم که هر رابطه جدیدو در نطفه خفه می کنم 

 

خیلی دل تنگم واسه روزای خوب گذشته 

واسه پارسالا هرچند که این موقع داشت نفس های آخرشو می کشید 

 

هرچی داره به اون روز مزخرف خدا حافظی نزدیکتر می شه این حال بد منم بدتر میشه 

 

 

دیگه خسته ام از این حسی که تو دلم دارم و بعد از گذشتن یک سال هنوزم اجازه نمی ده هیچ حس جدیدی جایگزینش بشه 

 

کلا این روزا خیلی حالم بده.... 

 

شاید این حال بد باعث شد که دوباره نوشتن رو شروع کنم 

 

 

این روزا خیلی دارم به اون روزا فکر می کنم و این اصلا خوب نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرنوش دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ http://mehrnima.blogsky.com

سلام .... وبلاگ زیبا و پر محتوای دارید. هر وقت به روز شدید خبرم کنید اگر اجازه بدید لینک وبلگتان را در وبلاگم قرار بدهم...... خوشحال می شم به وبلاگ من و نیما هم سر بزنید و هنگام بازدید از سایت روی تبلیغات هم کلیک کنید. با تشکر فراوان مهرنوش
زندگی یا یک جسارت است یا یک ماجرا و یا دیگر هیچ (شکسپیر)

مرسی عزیزم
حتما به وبلگتو سر می زنم

آهو دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ http://ahooo.blogsky.com

وبلاگ جدیدت مبارک آلبالو!

چی بگم ... من و تو شدیم کوری عصا کش کور دگر!

:))

می بینی تورو خدا چه روزایی شده

همه چی خوب می شه بهت قول میدم

یه دختر نق نقو دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ http://in-my-dreams.blogsky.com

میفممت
ولی میدونی چیه اینم میگذره
دیگه از من نق نقو تر فک نمیکنم وجود داشته باشه
ببین منی که نق نقوترینم دارم میگم میگذره :ی:ی:ی
مثلا میبینی ۲ مین دیگه میگذره من عصبی میشم یه چیزی بر وفق مرادم نیس میام اینجا گریه زاری که نهههههههههههههههههه سختههههههههههههه چیغ چی میگذره :ی:ی:یی:ی:ی



راستی سلام علکم
خوبین شما؟:ی:ی:
خوش اومدین:ی:ی:ی
نق نقو هستم از دایره ی اجتماعی:ی:ی:

سلام عزیزم
می دونم که می گذره همیشه همه چی می گذره
ولی خوب منم حق دارم یه وقتایی قاطی کنم
ولی سعی می کنم کمتر قاطی کنم و نق بزنم
خوشحال شدم ار آشناییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد