کافه آلبالو

مزخرفات من...

کافه آلبالو

مزخرفات من...

چرا یادم نمی ری؟

بی خبری٬ بی خبری٬ بی خبری... 

دلتنگی٬ دلتنگی٬ دلتنگی... 

 

چقدر از اون قدری که من به تو فکر می کنم٬ تو به من فکر می کنی؟ 

اصلا به من فکر می کنی؟ 

 

چرا با وجود بودن آدم های جورواجور دو و ورم بازم "تو" از یادم نمی ری؟ 

 

چرا حتی تو اوج لذتامَم یه دفعه صورتت میاد جلوی چشمم و حالم گرفته می شه؟ 

 

چرا هنوز نتونستم فراموشت کنم کهنه عشق من؟ 

 

 

 

پ ن: خیلی زده به سرم که امشب همه رو بپیچونم و  با خودم ببرمش مهمونی! نمی دونم درسته یا نه!؟ نمی دونم این کارو می کنم یا نه!

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#links

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، حتی اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

sn0o0owman جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ق.ظ http://samablog.com

دوست من سلام
یه پیشنهاد خیلی خوب براتون دارم
یه سیستم وبلاگ دهی اومده که امکانات خیلی خوبی داره و جایزه هم می ده هر اسمی هم خواسته باشی می تونی انتخاب کنی چون احتمال این که قبلا اسم شما انتخاب شده باشه خیلی کمه
تبلیغ نداره
هر تبلیغی خواسته باشی می تونی تو وبلاگت انجام بدی
امار بازدیدت بالا می ره
می تونی با تبلیغات کلیکی همون سایت به راحتی کسب درآمد واقعی داشته باشی
2000تومن هم جایزه عضویت می ده
www.skyclick.ir این سایت تبلیغ کلیکیه
محیطش ساده ست
امکان امتیاز دهی به مطالب داره که من قبلا جایی ندیده بودم
می تونی مطالبت را از وبلاگ بلاگفا به وبلاگ جدیدت انتقال بدی
می تونی تو انجمن عضو بشی و جزو مدیران ارشد انجمن بشی
آدرس انجمن: http://forum.p30sky.ir
یه سر بزن یه وبلاگ جدید ثبت کن
پشیمون نمی شی
آدرس سایت: www.samablog.com
هر سوال بود تو وبلاگ پشتیبانی مطرح کنید در اسرع وقت جواب میدن
http://support.samablog.com/
اگه درآمد بیشتر هم خواستی می تونی با مدیر صحبت کنی و مشغول تبلیغات برای سیستم بشی
وبلاگ جدید من تو سما بلاگ: www.one.samablog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد