کافه آلبالو

مزخرفات من...

کافه آلبالو

مزخرفات من...

هوس‌گونه

افرادی هستند در زندگی من 

که نه احساسی بین ما رد و بدل می شه 

و نه بودنشون به چشم میاد  

و وقتی که می رن حتی نبودنشون حس نمی شه 

و نه حتی خاطره ای ازشون در ذهنم باقی می مونه 

 

 

این افراد هستند در زندگی من برای اینکه لحظات لذت بخشی رو باهاشون بگذرونم 

برای اینکه منو سرشار از لذت کنند 

درست مثل یک هوس... 

 

برای این آدمها هیچ وقت قلبم به تپش در نمیاد 

هیچوقت با ندیدنشون دل تنگ نمی شم 

هیچوقت منتظر تماسشون نیستم 

و هیچوقت شبا بهشون شب بخیر نمی گم 

 

این افراد هستند بخاطر اینکه باید باشن 

برای این هستند که با بودنشون جاهای خالی کم رنگ‌تر می‌شه 

برای اینکه اگه نباشن دیگه زندگی خیلی سوت و کور می‌شه برام

هستند برای اینکه به من لذت ببخشند 

 

وقتی می‌رن که باید برن 

وقتی که من دیگه سیر شدم ازشون 

 

 

* اینم یه جورشه